50 Anys de Cançó Popular

Amigues, amics, socis i simpatitzants d’AUGGE, l’Aula Universitària del Baix Llobregat:

S’han acabat les vacances!!!

Començarem el trimestre i el curs el 6 d’octubre, dijous, a les 18 hores.

Iniciarem el timestre d’una forma al mateix temps suau i intensa.

JAUME ARNELLA. Obrirà el trimestre amb un amè i distès recull de memòries i cançons, que ens faran reviure molts moments de joventut i de marxa.

Això, amb una copeta de cava, per festejar l’alegria de la retrobada i la renovació del
compromís, I així, de dijous en dijous, anirem enriquint-nos, aprenent, reflexionant, gaudint..

JOSÉ MARIA MENA. Autor del llibre De oficio, fiscal. Tots coneixem el recorregut d’aquest
fiscal honest i compromès. Serà un plaer escoltar les seves aportacions per una justícia diferent al nostre país.

XAVIER CASALS. Un expert en història contemporània. Ens il·lustrarà sobre l’Europa actual i el per què de l’ascens de la ultradreta. No ens ho podem perdre!

IGNASI RIBAS. L’astrofísic manresà ens treurà de dubtes. És possible habitar un altre planeta? Ho arribarem a veure? És tot ciènciaficció?

Aquest serà el començament, l’aperitiu d’un curs que s’anuncia, com sempre, prometedor.

Tindrem història i art, música i literatura, reflexió, bon humor i una altra visió de la realitat

Ens parlaran del cinema, de la salut, dedicarem un dia a la màgia i moltes, moltes coses més.

Ah! I si trobeu a faltar algun tema o algun professor/a, no dubteu a dir-ho, ens comprometem a fer el possible per fer-ho present.

Farem sortides culturals i de coneixement del país. (Ja us comunicarem la data de la visita a Solsona i el Miracle).

Tenim previst continuar fent exposicions de les creacions dels companys/es artistes i fent visites a museus, exposicions…

Està previst fer un seminari en principi de música, però tenim en cartera d’altres

Acabeu de gaudir del bon temps de vacances!

I fins al 6 d’octubre! a les 18 hores, a l’Auditori de La Mallola,

50 Anys de Cançó Popular